پژوهشکده پولی و بانکی
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
Monetary and Banking Research Institution
تاريخ:سوم بهمن 1396 ساعت 17:52   |   کد : 293519
رضایت مشتری در بانکداری دیجیتال اهمیت دارد
مسعود عسگری مهر
رضایت مشتری در بانکداری دیجیتال اهمیت دارد
بانکداری دیجیتال به مفهوم حذف شعبه نیست بلکه باید فرایندها در شعب تغییر کند و از تراکنش محوری به سمت مشاوره محوری حرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی مدیر بخش مشاوره مدیریت شرکت یاس ارغوانی، مسعود عسگری مهر با بیان این مطلب در نشستی که با عنوان بانکداری دیجیتال برگزار شد گفت: ما در فضای کسب و کار با تغییرات عمده‌ای مواجه هستیم فضای کسب و کار به صورت کامل تغییر کرده‌است.
او ادامه داد: بانک‌ها باید در این فضای جدید به مشتریان اهمیت بدهند و رضایت مشتریان را در نظر بگیرند.
او با اشاره به اینکه بانکداری دیجیتال به مفهوم حذف شعبه نیست گفت: باید فرایندها در شعب تغییر کند و از تراکنش محوری به سمت مشاوره محوری حرکت کنند.
او اضافه کرد: یکی دیگر از تعاریف بانکداری دیجیتال غنی سازی سرویس‌ها با استفاده از ارزش افزوده‌ای است که ایجاد می‌کند.
عسگری مهر گفت: اما به صورت کامل می‌توانیم بگوییم بانکداری دیجیتال به مفهوم دیجیتالی کردن تمامی ابزارها و تمامی فرایندهای یک کسب و کار بانک است و در نهایت بهبود تجربه مشتری بانک از سرویس‌های بانکی است.
او با اشاره به اینکه برای در بانکداری دیجیتال دوازده مفهوم در داخل شعبه بسیار حائز اهمیت است گفت: تجربه مشتری، کیفیت مدل کسب و کار، تنوع در کانال‌های ارائه سرویس و رسانه‌های اجتماعی بخشی از این مفاهیم هستند. امروزه بدون شبکه‌‌های اجتماعی تقریبا مدیریت بانک‌ها و ارائه خدمات به مشتری غیر ممکن است تمامی مردم توقع دارند که خدمات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت کنند.
او گفت: با بانکداری دیجیتال مفهوم کربنکینگ به صورت کامل متفاوت شده است و از یک حالت متمرکز به صورت غیر متمرکز درآمده است.

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 
 

دوره‌های آموزشی جاری
تازه‌های نشر
پیوندها



کليه حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به پژوهشکده پولی و بانکی مي باشد.
نقل مطالب با ذکر منبع آزاد است.
بازديد اين صفحه: 3,937,232